Regievoerder ''Detavast"
VNR-69510
Functieomschrijving:
LET OP! DIT BETREFT EEN DETAVAST CONSTRUCTIE
- Eerste aanspreekpunt voor supervisors of servicedeskmedewerker naar inzicht regievoerder.
- Up to date houden van het rooster
- Voorzitten van het wekelijkse “half uurtje” (roulerend)
- Bezetten van regie mobiele telefoon (roulerend)
- Bijhouden van personeels dosier (performance servicedesk medewerker)
- Coachen van medewerkers (kwaliteit, gesprekstechnieken, houding, cijfers, etc)
- Coaching en kennis vergroting van supervisors
- Bewaken van KPI’s
- Borging van instructies en procedures
- Content van KIS up to date houden
Achtergrond opdracht
De Servicedesk is het Single Point Of Contact voor onze klanten. Met gedrevenheid, kennis en kunde zorgen wij dat onze klanten snel (wendbaar), efficiënt en op klantgerichte wijze geholpen worden. Dit kan geautomatiseerd maar ook op persoonlijke wijze door middel van On-Site Support bestaande uit een balie, inloopspreekuren, afspraak op locatie of door telefonisch dienstverlening. De organisatie en klant kent één aanspreekpunt waarbij duidelijk de regie wordt gevoerd op de dienstverlening zodat de klant verantwoordelijkheid en betrokkenheid voelt vanuit de geboden dienstverlening. De focus van de Servicedesk is gericht op directe afhandeling, “in 1 keer goed!” De Servicedesk hecht waarde aan eindgebruikerstevredenheid en evalueert samen met onze eindgebruikers de dienstverlening die volgens de eindgebruiker als onvoldoende is ervaren, en stuurt direct bij. Dit met als doel om de kwaliteit continu naar hoger niveau te tillen.
Over de klant:
DICTU levert ICT en digitale diensten voor Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl
Eisen:
- Agile
- ITIL
Wensen:
- Je kunt sturen op KPI’s
- Je bent proactief handelen bij structureel terugkerende issues en draagt oplossingen aan.
- Je kan aanmaken, overdragen en bewaken van Major incidenten
- Je bent bekend met geldende (huis-) regels, procesafspraken, informatiebronnen;
- Je gaat voor cleandesk policy effectueren aan einde van de werkdag;
- Je zorgt dat informatiebronnen (KIS/TOPdesk) worden gebruikt door supervisors en servicedesk medewerkers.
- Je draagt verbeteringen aan in/aan informatiebronnen.
- Je signaleert trends/(major)verstoringen
- Je bent aanspreekpunt voor seniors voor operationele zaken/ escalaties / sturing op KPI’s/HRM zaken
- Je kan servicedesk medewerkers aanspreken om in de telefoonlijn te gaan
- Je kan servicedesk medewerkers aanspreken om in de mailqueue te gaan
- MBO, werk- en denkniveau.
Competenties:
•Goede uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
•Sociaal vaardig en hebt goede communicatieve skills
•Klantgericht
•Kwaliteitsgericht
•Teamplayer
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 29 januari 2024, voor 17:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Rogier Reijgwart
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!