Terug
Assen
6 maand(en)
36 uur per week
31-3-2025
29-1-2025
Reageer nu
VNR-69507

Functieomschrijving:

Let op : Dit gaat om een Detavast

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning op het gebied van Security. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk. Analyseren van meldingen om eventuele problemen, security issues te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen. 

Achtergrond opdracht

De Servicedesk is het Single Point Of Contact voor onze klanten. Met gedrevenheid, kennis en kunde zorgen wij dat onze klanten snel (wendbaar), efficiënt en op klantgerichte wijze geholpen worden. Dit kan geautomatiseerd maar ook op persoonlijke wijze door middel van On-Site Support bestaande uit een balie, inloopspreekuren, afspraak op locatie of door telefonisch dienstverlening.

De organisatie en klant kent één aanspreekpunt waarbij duidelijk de regie wordt gevoerd op de dienstverlening zodat de klant verantwoordelijkheid en betrokkenheid voelt vanuit de geboden dienstverlening. De focus van de Servicedesk is gericht op directe afhandeling, “in 1 keer goed!” De Servicedesk hecht waarde aan eindgebruikerstevredenheid en evalueert samen met onze eindgebruikers de dienstverlening die volgens de eindgebruiker als onvoldoende is ervaren, en stuurt direct bij. Dit met als doel om de kwaliteit continu naar hoger niveau te tillen.

Over de klant:

DICTU levert ICT en digitale diensten voor Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart. Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Eisen:

  • Certificaat Informatiebeveiliging 
  • Certificaat ITIL

Wensen:

  • MBO werk en denkniveau

Competenties:

  • Goede uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Sociaal vaardig en hebt goede communicatieve skills
  • Klantgericht
  • Kwaliteitsgericht
  • Teamplayer

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan de documenten toe welke wij nodig hebben voor deze detavast aanvraag.

Definitieve sluitingsdatum: 29 januari 2024 aanleveren tot 17:00 uur.

  • Deze aanvraag heeft voor de definitieve sluitingsdatum meerdere kluismomenten en zal per week bekeken worden door de klant.
  • Deze vacature kan daardoor mogelijk eerder sluiten bij het vinden van een passende kandidaat.

Bij een geschikte kandidaat ontvangen wij graag:

  • Nederlands CV met motivatie
  • All-in uurtarief excl. BTW waarbij rekening is gehouden met de overname (kosteloos) na 1 jaar door de klant/opdrachtgever, opleidingsplan en reis/verblijfskosten
  • Beschikbaarheid en eventuele vakantieplannen
  • Ingevuld offerte formulier met daarin een toelichting waar de kennis/ervaring is opgedaan.
  • Opleidingsplan
    • Met betrekking tot het opleidingsplan verwijzen wij naar het kwaliteitsraamwerk.
    • Indien een uitvraag volgt zal de klant per expertise de kwaliteitenprofiel benoemen. Op basis daarvan dient de voorgestelde kandidaat aan te voldoen en indien de kandidaat nog niet betreffende certificeringen heeft dient deze te worden opgenomen in het opleidingsplan. De kandidaat moet dit binnen een jaar hebben afgerond.
    • Eventueel een vervolgopleiding, in overleg met de opdrachtgever
    • Persoonlijke groei cq ontwikkeling, gericht op de softskills
    • Naam van de begeleider/coach (werkgever van kandidaat)

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!