Terug
Soesterberg
12 maand(en)
36 uur per week
3-2-2025
22-1-2025
Reageer nu
VNR-70214

Functieomschrijving:

In deze dynamische positie ben je verantwoordelijk voor alle voorbereidende taken die nodig zijn om de ICT-middelen gereed te maken voor gebruik door de buitendienstmedewerkers van On Site Support (OSS). Zij zorgen er voor dat deze middelen aan onze klanten worden geleverd. Naast het ondersteunen van het primaire proces met informatieve en automatiserende taken, omvatten je verantwoordelijkheden ook ICT-taken zoals het bieden van ondersteuning aan gebruikers en het geven van instructies. Bovendien fungeer je als tussenpersoon tussen gebruikers, experts op het gebied van automatisering en leveranciers. Je hebt zowel interne als externe contacten met betrekking tot de levering van ICT-middelen en de daarmee samenhangende werkzaamheden. Bij het uitvoeren van je taken werk je binnen verschillende kaders, maar je hebt wel de vrijheid om je eigen aanpak en werkwijze te kiezen. Je eigen inzicht en interpretatie van gegevens spelen daarbij een belangrijke rol. Je legt verantwoording af aan de teamleider van het OSS Voorbereiding en ICT Middelenbeheer-team over je taken en werkzaamheden. Takenpakket Voor deze functie zijn de volgende taken en verantwoordelijkheden van toepassing:

  • Installatie en configuratie van nieuwe ICT-componenten.
  • Verzorgen van proceshandelingen voor beheerste en efficiënte realisatie en implementatie van standaardwijzigingen in de informatievoorziening.
  • Uitvoeren van proceshandelingen voor het onderhoud van de integriteit van de ICT-infrastructuur in de organisatie (asset management database).
  • • Uitvoeren van proceshandelingen voor het efficiënt en systematisch traceren, beheren en onderhouden van soft- en hardware (ITassetmanagement en licentiebeheer).
  • Verantwoordelijk voor de ontvangst en uitgifte van ICT-gerelateerde artikelen en het bijbehorende registratieproces in bronsystemen.
  • Beoordelen van de her-inzetbaarheid van retour gekomen ICT-componenten.
  • Controleren en bewaken van de interne goederenstroom en afvoer van ICT-componenten.
  • Bewaken van de magazijnvoorraad en zorgen voor een correcte registratie van de ICT-voorraad.
  • Verantwoordelijk voor alle verplaatsingen (zowel fysiek als administratief) van inkomende en uitgaande ICT-middelen.
  • Installatie en inrichting van systemen en applicaties volgens vastgestelde werkinstructies.
  • Signaleren van onregelmatigheden in de werking en functionaliteit van op te leveren producten.
  • Uitvoeren van transport en/of bevoorrading voor de inzet van OSS buitendienst op decentrale magazijnlocaties.
  • Beoordelen van resultaten aan de hand van vooraf gestelde specificaties en normen.

Achtergrond opdracht:

Deze opdracht is in principe voor het opvangen van de extra werkzaamheden die vanuit projecten voor opdrachtgevers in 2025 gedraaid moeten gaan worden. Dus niet alleen i.v.m. uitbreiding Rijkskantorenprogramma maar tevens ook voor vervangingstraject notebooks en werkplekken (RWO-V en LCM). 

Over de klant:

De Justitiële ICT Organisatie (JIO) is de JenV-partner voor ICT en IV ten dienste van een veilig en rechtvaardig Nederland. JIO is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. Zij maken onder meer apps, waarmee de Rijkscollega’s hun werk makkelijk en efficiënt kunnen doen. Zij zorgen voor de juiste hard- en software op werkplekken, overal in Nederland. Hoofdstructuur Justitiële ICT Organisatie: * De algemeen directeur (AD) is eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de Justitiële ICT Organisatie en voor de aansluiting van de organisatie op het rijks- en JenV-beleid. * Stafafdeling Kwaliteit, Planning en Control (KP&C) richt zich op de inrichting en werking van het management control systeem (MCS) van de Justitiële ICT Organisatie. * De afdeling SOC heeft als hoofdtaak het proactief en reactief beschermen van de ICT-omgeving tegen cybercrime, misbruik, uitval en fouten. Daarnaast draagt het SOC bij aan de weerbaarheid tegen dreigingen voor de IT-dienstverlening. * De directie Strategie en Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de strategische koers van de Justitiële ICT Organisatie, en het anticiperen op interne en externe ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor de organisatie. * Het beheer en de (door)ontwikkeling van het IV- en ICT-applicatielandschap is een verantwoordelijkheid van de Directie Implementatie en Dienstverlening. Daarbij gaat het om de voorzieningen die exclusief voor een bepaalde opdrachtgever of voor een groep van opdrachtgevers worden ontwikkeld en beheerd, de zogenoemde gemeenschappelijke of gedeelde diensten. * De directie Basisvoorzieningen is verantwoordelijk voor het beheer van de netwerkinfrastructuur, platformen en standaard ICT-voorzieningen en daarmee voor de continuïteit en betrouwbaarheid van de dienstverlening.

Eisen:

Voornamelijk ervaring met werkplekbeheer en voorbereiding van werkplekken, en end-user devices op basis van wijzigingsbeheerproces. Kennis van inspoelwerkzaamheden op basis van Altiris en MS Intune. 

Minimaal 1 jaar Afgeronde MBO opleiding in de ICT 

Minimaal 2 jaar Werkervaring binnen een magazijn met inspoelstraten op ICT gebied

Wensen:

  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden worden verwacht. 
  • Je hebt ruime ervaring met de installatie en configuratie van nieuwe ICT-componenten.
  • Uitvoeren van proceshandelingen voor het onderhoud van de integriteit van de ICT-infrastructuur in de organisatie (asset management database).
  • Werkervaring in een magazijn en kennis van logistiek is een pré
  • Ervaring met de ontvangst en uitgifte van ICT-gerelateerde artikelen en het bijbehorende registratieproces in bronsystemen. • 
  • Ervaring met installatie en configuratie van nieuwe ICT-componenten.
  • Ervaring met de ontvangst en uitgifte van ICT-gerelateerde artikelen en het bijbehorende registratieproces in bronsystemen.
  • Ervaring met de inrichting van systemen en applicaties volgens vastgestelde werkinstructies.
  • Ervaring met het beoordelen van resultaten aan de hand van vooraf gestelde specificaties en normen. 
  • Er wordt verwacht dat je minimaal 2 jaar relevante werkervaring hebt binnen een middelgrote ICT-organisatie.

Arbeidsvoorwaarden:

Stuur ons dan uiterlijk 22 januari 2025, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Youcef Mechti

 

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!