Medewerker Financieel Administratief

19 | 08 | 2024

Combineer je graag financiële expertise met klantenservice? Wil je graag een onderdeel worden van een dynamisch en innovatief groeiend bedrijf, waar proactieve bijdragen worden gewaardeerd. Kom bij ons gezellige team en ontdek kansen voor persoonlijke en professionele groei.

Doel van jouw functie

Een belangrijke functie, want door jouw inspanningen komen de betalingen bij ons binnen en draag je ook zorg voor juiste en tijdige betaling aan onze klanten! De vragen die zowel per e-mail als telefoon binnenkomen handel je op een klantvriendelijke manier af. Je zorgt ervoor dat klanten (zowel opdrachtgevers, leveranciers als zelfstandige professionals en onze eigen collega’s) zich gehoord voelen en op een prettige en persoonlijke manier snel het juiste antwoord krijgen. Hiermee lever je een belangrijke bijdrage aan de klanttevredenheid en het behoud van klanten.

Jouw plek in onze organisatie

Je bent werkzaam binnen de Businessunit Risk & Compliance Services (BU R&CS) en maakt onderdeel uit van het team Financial Services. Jouw leidinggevende is de Service Manager. 

Taken en verantwoordelijkheden

Het uitvoeren van financiële en administratieve werkzaamheden

●    Dit betekent; het boeken van de inkoopfacturen, opstellen van verkoopfacturen, het bankboeken en het klaarzetten van de betalingen. Jij zorgt ervoor dat betalingen bij ons binnenkomen en dat er juist en tijdig wordt betaald.

●    De ontvangen urenstaten worden door jou verwerkt.

●    Een bijzonder gewaardeerde dienst die de BU R&CS verleent, is ‘versneld betalen’. Je bent verantwoordelijk voor de snel en zorgvuldige afhandeling hiervan.

●    Je voert, aan de hand van lijsten uit ons systeem, acties uit om betalingen mogelijk te maken. 

Beheer

●    Verantwoordelijk voor het crediteuren- en debiteurenbeheer: onderhoud van gegevens van de crediteur en debiteur.

●    Opstellen van brieven, zoals aanmaningen en herinneringen en je verzorgt de bijbehorende stukken.

●    Alle stukken zorgvuldig digitaal archiveren.

●    E-mails en telefoontjes behandel je op een persoonlijke, klantvriendelijke manier, efficiënt en effectief. 

Kwaliteit en voortgang

●    Je signaleert verstoringen in het facturatieproces en reageert adequaat en handelt oplossingsgericht.

●    Verantwoordelijk voor de afhandelingen van een eventuele klacht.

●    Je bewaakt de kwaliteit van de werkzaamheden en rapporteert over tijdigheid en rappelleert waar nodig.

●    Je houdt de incassovoortgang goed in de gaten en rapporteert hier regelmatig over

●    Verantwoordelijk voor de procesverbetering. ​​​​​​

Dit ben jij

 

●   Afgeronde MBO niveau 4 opleiding.

●   Goede beheersing van de Nederlandse taal.

●   Beheersing van de Engelse taal.

●   Minimaal twee jaar ervaring in een (financieel) administratieve functie.

●   Accuraat werken met oog voor detail.

Werken bij Circle8

Werken bij Circle8 is werken bij een gloednieuwe organisatie die toch al sinds 1986 bestaat. Hoe dat kan? Met een nieuwe eigenaar, een nieuwe directie en een nieuwe (internationale) groeistrategie werd het op 1 december 2022 ook tijd voor een nieuwe naam. De Staffing Groep werd Circle8.

 

Onze nieuwe visie op human capital noemen we Total Talent Flow. Wij zien mensen als de bloedsomloop van een organisatie. Naast cash flow is talent flow essentieel om een organisatie te laten groeien. De organisaties van onze klanten, maar natuurlijk ook onze eigen organisatie.

 

Om talent tot hun volle kracht te laten komen, investeren we in alle vier de onderdelen van de Total Talent Flow: vinden, binden, groeien en doorstromen van onze medewerkers.

 

Verder nog goed om te weten


Je gelooft in jezelf, het team en in Circle8. En wij? Wij belonen jou voor al het harde werk. In geld, een fijne werk-privé balans en persoonlijke groei. Omdat jij altijd het beste levert voor onze klanten bieden wij jou:

 

  • Een salaris tussen de €2600 - €2900 bij een FT dienstverband en passend bij jouw niveau.

  • Je werkt tussen de 32 en 40 uur per week, bij ons op kantoor in Nieuwegein. Deels thuiswerken is bespreekbaar.

  • 8,33% vakantiegeld omdat je naast je werk nog andere dingen te doen hebt.

  • Collectieve zorgverzekering en €120 bruto p/m bijdrage aan zorgverzekering.

  • Als je jouw zorgverzekering onderbrengt bij Nationale Nederlanden betalen wij de premie van de aanvullende verzekering.

  • Reiskostenvergoeding en als je met het OV reist de gemaakte kosten.

  • Thuiswerkvergoeding.

  • 25 vakantiedagen (bij een FT dienstverband) plus 2 extra door Circle8 vastgestelde dagen en met de mogelijkheid tot bijkopen van extra dagen

  • Een bijdrage aan een gezonde en lekkere lunch.

  • Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden: nationaal én internationaal.

  • Alle faciliteiten om goed te kunnen werken zoals een laptop, telefoon, (vergoeding voor) thuiswerkplek, etc.

  • Uitstekende pensioenregeling en ANW-hiaat-, ongevallen- en arbeidsongeschiktheidsverzekeringen.

  • En last but not least: veel aandacht voor werkplezier. Met borrels, feestjes, de crazy8-ruimte en natuurlijk toffe collega’s.

Interesse?

 Mocht je vragen hebben over deze vacature, neem dan contact op met Monique Manger Corporate Recruiter 06-52751749, stuur je CV en motivatie naar: werkenbij@circle8.nl

 

We kijken ernaar uit je sollicitatie te ontvangen!​​​​​​

Word jij onze nieuwe Medewerker Financieel Administratief?

Vul dit formulier dan in en solliciteer direct voor deze toffe functie.

Geen bestand

Benieuwd naar onze andere vacatures?