Terug
Assen
12 maand(en)
36 uur per week
1-11-2024
24-10-2024
Reageer nu
VNR-67587

Functieomschrijving:

Wij zoeken een functioneel beheerder die een prestatie neerzet. Die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders.

Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die processen onsteunen binnen het Agro en Milieu domein. Naast deze applicatie is beheer op koppelingen met andere applicaties e.d. nodig.

De werkzaamheden omvatten:

  • Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan
  • Pro-actief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie
  • Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen
  • Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen
  • Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen
  • Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective
  • Opstellen van een testplan en testgevallen 10. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT)
  • Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen 

Achtergrond opdracht

Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen. Binnen het MSW domein worden verschillende oude applicaties vervangen door nieuwe Oracle APEX applicaties met nieuwe functionaliteiten. Hierdoor moeten ook de koppelingen met andere systemen worden herzien. 

Over de klant:

Kansen voor Nederland, kansen voor jou. Een duurzame, economisch sterke samenleving: daar werken we aan bij de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO). Met nationale en internationale programma’s, van de energietransitie en voedselproductie tot ontwikkelingsprojecten in Afrika. Met voorlichting, advies, financiering, subsidies en hulp bij het vinden van zaken- of kennispartners. Door slim organiseren en maximaal gebruik van digitale communicatie zorgen we voor een soepele en optimale dienstverlening. Door elkaar op te zoeken en verbindingen te leggen bieden we nieuwe inzichten en mogelijkheden. Voor en achter de schermen zetten 4500 mensen zich in voor een economisch sterk, innovatief en duurzaam Nederland, op verschillende vestigingen in Nederland. Ook voor jou zijn er kansen! Onze adviseurs weten als geen ander wat er nodig is om ondernemende Nederlanders vooruit te helpen. Beoordelaars nemen subsidie- en andere verzoeken onder de loep en helpen de aanvragers om nieuwe stappen te zetten. Inkopers benutten de inkoopkracht van de Rijksoverheid, ook om maatschappelijke doelen te bereiken. De medewerkers van de frontoffice staan iedereen te woord die vragen heeft. Functioneel beheerders ontwikkelen en onderhouden digitale loketten. Projectmanagers onderzoeken wat de mogelijkheden van big data zijn. Juristen zorgen dat we ons houden aan wet- en regelgeving. En communicatieadviseurs ontwikkelen toegankelijke websites voor voorlichting en advies. Wie ondernemend Nederland een warm hart toedraagt, kan bij onze organisatie dus alle kanten op. Klik hieronder voor het bekijken van de video van RVO. https://www.youtube.com/watch?v=pzcK1a_SVUM

Eisen:

  • Business Information Management Foundation, 
  • Databases en SQL Foundations, TMap of TMapNext foundations
  • Minimaal 2 jaar werkervaring als Functioneel Beheerdeer binnen de overheid of vergelijkbaar
  • HBO werk en denkniveau

Wensen:

  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap of TMapNext.
  • Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog).
  • Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie
  • In bezit van HBO-diploma informatie voorziening of ICT
  • Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder; Oracle APEX en Oracle databases en PL SQL
  • Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk)
  • Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.
  • Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré. 

Competenties:

  • Klantgericht
  • Pragmatisch
  • Helder communiceren en toont hier initiatief in
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Maakt zich materie snel eigen
  • Resultaatgericht
  • T-shape

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 24 oktober 2024, voor 17:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Vera van Soelen 

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!