Medewerker Servicedesk
VNR-69621
Functieomschrijving:
Wij zijn op zoek naar een medewerker die gedurende een periode van ongeveer drie maanden (30-12 t/m 31-03) gebruikers kan ondersteunen bij het gebruik van de nieuwe applicatie AFAS en InPlanning. Ervaring met AFAS is noodzakelijk/zeer gewenst. De werkzaamheden van deze medewerker zullen voornamelijk bestaan uit het helpen van gebruikers en het registreren van alle telefoontjes. Als ze het probleem niet kunnen oplossen, zullen ze de melding doorzetten naar de tweedelijns ondersteuning.
Achtergrond opdracht
Wie zijn wij? Het programma COA2AFAS zorgt voor de implementatie van AFAS en InPlanning. Met deze implementatie verandert niet alleen het systeem maar ook veel processen De AFAShelpt servicedesk is het centrale aanspreekpunt waar alle klantvragen, verzoeken en meldingen worden ontvangen gerelateerd aan de implementatie. Het team werkt nauw samen met de ICT afdeling/servicedesk, de Functioneel Beheerders en de Servicedesk HR. De afdeling bestaat uit 24 enthousiaste en gedreven medewerkers die samenwerken met de overige teams en afdelingen.
Over de klant:
Bij het COA vangen we al 25 jaar asielzoekers op in opvangcentra. In onze opvangcentra bieden we hen basisvoorzieningen en begeleiding naar hun toekomst in Nederland of daarbuiten. Onze organisatie is altijd in beweging. Meebewegen met de (politieke) realiteit en samen inspelen op kansen zit in onze genen. Bij ons werk je samen met collega’s uit diverse disciplines aan de opvang en begeleiding van asielzoekers uit allerlei culturen en met diverse achtergronden. Wij bieden je een veelzijdig en afwisselend takenpakket en vragen van jou zelfstandigheid. Je krijgt veel vrijheid voor eigen inbreng en wij waarderen initiatieven die ons werk beter maken. We vinden duurzame inzetbaarheid en diversiteit in ons personeelsbestand belangrijk. Daarom maken we optimaal gebruik van de diverse talenten en vermogens van onze medewerkers.
Eisen:
- Je hebt ervaring met AFAS
- je kunt goed luisteren
- je bent vaardig in de Nederlandse taal en hebt goede communicatieve vaardigheden
- Je hebt een proactieve en klantgerichte werkhouding
- Je bent een teamspeler, maar je bent ook in staat zelfstandig iets op te lossen
- Goed kunnen omgaan met drukke situaties en het stellen van prioriteiten
- Analytische vaardigheden waarbij je het leuk vindt om collega's verder te helpen
- Bij voorkeur ervaring met InPlanning.
- Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als Servicedeskmedewerker en je hebt ervaring met het werken in een helpdesk- of supportrol
- Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren.
- Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis.
- En, niet te vergeten…
- Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht;
- Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen;
- Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA;
- Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert.
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 24 december 2024, voor 12.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!