Terug
Den Haag
4 maand(en)
36 uur per week
1-1-2025
24-12-2024
Reageer nu
VNR-69598

Functieomschrijving:

Het programma COA2AFAS:

Het programma COA2AFAS richt zich op de implementatie van AFAS en InPlanning. Deze implementatie brengt niet alleen een nieuw systeem, maar ook aanzienlijke veranderingen in processen met zich mee.

AFAShelpt Servicedesk:

De AFAShelpt servicedesk fungeert als het centrale aanspreekpunt voor alle klantvragen, verzoeken en meldingen rondom de implementatie. Het team werkt intensief samen met:

  • De ICT-afdeling/servicedesk.
  • Functioneel beheerders.
  • De Servicedesk HR.
  • De afdeling bestaat uit 24 enthousiaste en gedreven medewerkers die nauw samenwerken met andere teams en afdelingen.

Over het COA:

Het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers (COA) zorgt al 25 jaar voor de opvang van asielzoekers in opvangcentra. Hier bieden wij:

  • Basisvoorzieningen.
  • Begeleiding naar hun toekomst in Nederland of daarbuiten.

Onze organisatie:

De organisatie is altijd in beweging en speelt flexibel in op de (politieke) realiteit en kansen. Bij het COA werk je samen met collega’s uit diverse disciplines aan de opvang en begeleiding van asielzoekers uit verschillende culturen en achtergronden.

Wat wij bieden:

  • Een veelzijdig en afwisselend takenpakket.
  • Zelfstandigheid en vrijheid voor eigen inbreng.
  • Waardering voor initiatieven die het werk verbeteren.
  • Focus op duurzame inzetbaarheid en diversiteit in ons personeelsbestand.
  • Gebruik van de diverse talenten en vermogens van onze medewerkers.

Over de klant:

Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA) biedt in opdracht van het Ministerie van Justitie en Veiligheid opvang aan asielzoekers die naar Nederland komen. Het COA is verantwoordelijk voor plaatsing en opvang van asielzoekers in opvanglocaties verspreid over heel Nederland, totdat over hun asielaanvraag is beslist. Het COA zorgt voor de eerste levensbehoeften zoals huisvesting en uitbetaling van zakgeld. Het COA is een zelfstandig bestuursorgaan en voert in die hoedanigheid zelfstandig een overheidstaak uit. De staatssecretaris voor Immigratie en Asiel van het Ministerie van Justitie en Veiligheid is politiek verantwoordelijk. De ICT afdelingen van het COA zitten samen met de IND en DT&V aan de Rijnstraat 8 in Den Haag. Deze lokatie zit vlak naast het Centraal station en is dus zeer goed te bereiken met het openbaar vervoer.

Eisen:

• Je hebt ervaring met AFAS 

• je kunt goed luisteren 

• je bent vaardig in de Nederlandse taal en hebt goede communicatieve vaardigheden 

• Je hebt een proactieve en klantgerichte werkhouding 

• Je bent een teamspeler, maar je bent ook in staat zelfstandig iets op te lossen 

• Goed kunnen omgaan met drukke situaties en het stellen van prioriteiten

• Analytische vaardigheden waarbij je het leuk vindt om collega's verder te helpen 

• Bij voorkeur ervaring met InPlanning. 

• Je hebt minimaal 1 jaar aantoonbare en relevante werkervaring als Servicedeskmedewerker en je hebt ervaring met het werken in een helpdesk- of supportrol 

• Je verstaat je vak en vindt het vanzelfsprekend om vanuit het perspectief van continue verbetering de dienstverlening te optimaliseren. 

• Je hebt aantoonbare functionele en technische ICT-kennis. En, niet te vergeten… 

• Je hebt een professionele werkhouding en bent klant- en resultaatgericht; 

• Je beschikt in hoge mate over empathisch vermogen; 

• Je toont eigenaarschap m.b.t. je werkzaamheden bij het COA; 

• Je team kan op je rekenen en je bent een gestructureerde werker die nauwkeurig het werk uitvoert. 

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 24 december 2024, voor 12:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Anna Lisa Santema

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!