Terug
Gouda
12 maand(en)
36 uur per week
10-3-2025
24-2-2025
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-71060

Functieomschrijving:

Vanuit de afdeling Project Management Office (PMO) wordt ondersteuning geboden in de vorm van het beschikbaar stellen van projectsecretariele ondersteuning aan projecten en programma's. Daarnaast zijn er ook veel generieke taken die worden gedaan voor alle projecten/ projectleiders. Deze aanvraag betreft de generieke werkzaamheden.Vanuit de afdeling Project Management Office (PMO) wordt ondersteuning geboden in de vorm van het beschikbaar stellen van projectsecretariele ondersteuning aan projecten en programma's. Daarnaast zijn er ook veel generieke taken die worden gedaan voor alle projecten/ projectleiders. Deze aanvraag betreft de generieke werkzaamheden.

Betreft het verrichten van werkzaamheden die niet gelieerd zijn aan een project, maar die gedaan worden voor alle projecten / 

projectleiders, t.w. 

- Klantvragen: status opvragen, navragen, idem beantwoorde klantvragen in portfolio verwerken

- Ophogingen in de portfolios verwerken, compleet maken, evt contact met PL en doorzetten naar F&I-Maandelijkse HPR controle

- Onderhouden Projectenportal PMO voor PMO en PL’s op Sharepoint

- Portfolio item toevoegen die zijn aangemaakt voorzien van “opstart” documenten (mandaat en PSA) in FCC

- Periodieke training FCC voor projectleiders en andere collega’s

- Trainingsmateriaal up to date houden (Laatste wijzigingen in fcc moeten terugkomen in het trainingsmateriaal)

- Werkinstructies FCC up to date houden (betreft HPR, Prognose hulprapport, Goedkeuring aanvragen bij PMO,Weekstaat, Order functionaliteit enz).

-Format 3 PIDs/ HPR en beschikbaar stellen in FCC

Over de klant:

De Justitiële ICT Organisatie (JIO) is de JenV-partner voor ICT en IV ten dienste van een veilig en rechtvaardig Nederland. JIO is van oorsprong de ICT-organisatie van de Dienst Justitiële Inrichtingen, maar sinds januari 2022 een zelfstandig ICT-dienstverlener voor het gehele ministerie van Justitie en Veiligheid. Zij maken onder meer apps, waarmee de Rijkscollega’s hun werk makkelijk en efficiënt kunnen doen. Zij zorgen voor de juiste hard- en software op werkplekken, overal in Nederland. Hoofdstructuur Justitiële ICT Organisatie: * De algemeen directeur (AD) is eindverantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de Justitiële ICT Organisatie en voor de aansluiting van de organisatie op het rijks- en JenV-beleid. * Stafafdeling Kwaliteit, Planning en Control (KP&C) richt zich op de inrichting en werking van het management control systeem (MCS) van de Justitiële ICT Organisatie. * De afdeling SOC heeft als hoofdtaak het proactief en reactief beschermen van de ICT-omgeving tegen cybercrime, misbruik, uitval en fouten. Daarnaast draagt het SOC bij aan de weerbaarheid tegen dreigingen voor de IT-dienstverlening. * De directie Strategie en Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de strategische koers van de Justitiële ICT Organisatie, en het anticiperen op interne en externe ontwikkelingen en de gevolgen daarvan voor de organisatie. * Het beheer en de (door)ontwikkeling van het IV- en ICT-applicatielandschap is een verantwoordelijkheid van de Directie Implementatie en Dienstverlening. Daarbij gaat het om de voorzieningen die exclusief voor een bepaalde opdrachtgever of voor een groep van opdrachtgevers worden ontwikkeld en beheerd, de zogenoemde gemeenschappelijke of gedeelde diensten. * De directie Basisvoorzieningen is verantwoordelijk voor het beheer van de netwerkinfrastructuur, platformen en standaard ICT-voorzieningen en daarmee voor de continuïteit en betrouwbaarheid van de dienstverlening.

Eisen:

  • Minimaal 2 jaar; Ervaring in een PMO/ projectondersteunende rol
  • Kennis op niveau IPMA D 
  • Prince II 
  • Afgeronde HBO 

Wensen:

  • Projectmanagement Prince II, Kennis van en ervaring met Fortes Change Cloud of ander geautomatiseerd tool ter ondersteuning van projectmanagement.

Competenties:

  • Servicegericht, anticiperen, accuraat. 

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 24 februari 2025, voor 14:00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Let op: De aanvraag betreft een ondersteunde rol en volgt instructies op van leidinggevende. Dit past niet binnen de wet DBA. Hierdoor is het niet mogelijk om ZZP'ers te contracteren. Eventueel geïnteresseerde ZZP'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= in loondienst) laten aanbieden door Circle8. Voor vragen over deze procedure kunt u contact opnemen met Youcef Mechti

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!