Service level manager
VNR-68298
Functieomschrijving:
ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord . Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afenemrs, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening stelt de afsraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van en het management van het ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.
Achtergrond opdracht
Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten. ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.
Over de klant:
DUO verzorgt als uitvoeringsorganisatie, zijn de onderdeel van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap de uitvoering van complexe wet-en regelgeving en heeft een uitgebreid dienstenpakket. DUO financiert en informeert onderwijs deelnemers en onderwijsinstellingen. Voor verdere informatie zie www.duo.nl
Eisen:
- Minimaal 3 jaar; Ervaring als Service manager IT
- Minimaal 3 jaar; Ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten
- Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie (>3 jaar)
- HBO werk- en denkniveau
Wensen:
- Ervarings als service manager binnen de Rijksoverheid
- Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
- Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid
Competenties:
- Klantvriendelijk
- Communicatief sterk
- Nauwkeurig kunnen werken
Arbeidsvoorwaarden:
Interesse?
Stuur ons dan uiterlijk 25 november 2024, voor 11:30 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.
Jouw weg naar succes?
In 7 stappen en enkele dagen
- 1
Vind jouw opdracht
- 2
Reageer: stuur ons je cv
- 3
Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)
- 4
Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8
- 5
Is er een match? We stellen je voor
- 6
Intakegesprek bij de opdrachtgever
- 7
Contract en let's go!