Terug
Amsterdam
12 maand(en)
38 uur per week
1-2-2025
31-1-2025
Reageer nu

Reageren kan al binnen 2 minuten

VNR-70479

Functieomschrijving:

Voor de medewerker die optimaal ondersteund wil worden bij het vaststellen van de hoogte van de uitkering om fouten in de dagloonberekening te voorkomen. De nieuwe generieke, betrouwbare en duurzame voorziening Dagloon Component (DLC) met gebruik van bedrijfsregels. En is een oplossing waardoor waarbij het dagloon vaker geautomatiseerd kan worden vastgesteld door beter gebruik van beschikbare gegevens. Lukt het niet om geautomatiseerd het dagloon vast te stellen? Dan ondersteunt de nieuwe DLC onze medewerkers optimaal bij het handmatig vaststellen van het dagloon. Waarmee de client (nog) vaker direct een correct dagloon krijgt, een dagloonberekening sneller kan worden afgehandeld en tijdens de aanvraag al kan worden getoond. In tegenstelling tot de oude dagloonmodule (DMO) die minder efficiënt is en minder gegevens uit andere bronnen ter beschikking heeft waardoor de medewerker vaker handmatig gegevens moet opzoeken en overtikken.

Onze oplossing:

  • Biedt meer transparantie doordat bedrijfsregels direct herleidbaar zijn naar wet- en regelgeving en beleid. 
  • Verbetert de rechtmatigheid, transparantie en consistentie van de dagloonberekening. 
  • Garandeert continuïteit van de dagloonberekening. 
  • Maakt dat wijzigingen in de rekenregels dagloon sneller en efficiënter kunnen worden geïmplementeerd (in-house). Bovendien worden de generieke bedrijfsregels op één centrale plek aangepast en kunnen vervolgens door alle domeinen worden ingezet/gebruikt.

Verantwoordelijkheden

Bepaalt samen met de opdrachtgever de projectdoelstellingen en – strategie. Formuleert projectplan, bestaande uit meerdere deelprojecten, voor zeer complexe projecten met meerdere ICT invalshoeken.

Onderhoudt contacten met externe partijen, waarbij rekening gehouden moet worden met uiteenlopende belangen. 

Is verantwoordelijk voor een zeer complex project met groot projectbudget en hoog risico. Is verantwoordelijk voor de uitvoering van het project conform overeengekomen opdracht. Coacht en stuurt van minimaal 20 projectmedewerkers en/of projectleiders van een projectorganisatie en coördineert activiteiten. Betrekt bij het uitvoeren van het projectplan diverse materiedeskundigen. Bouwt en onderhoudt zelfstandig een vertrouwensbasis met de bij het project betrokken personen/ opdrachtgevers. Ondersteunt de lijn bij implementatie van het project resultaat.

Over de klant:

UWV te Amsterdam Let op: CV volledig in het Nederlands (maximaal 7 pagina’s).

Eisen:

  • Academisch werk- en denkniveau met aantoonbare ervaring op gebied van project management. Een afgeronde opleiding met accent op Bedrijfskunde of Bestuurlijke Informatiekunde dan wel een vergelijkbare combinatie van opleiding en ervaring
  • Is communicatief sterk in de nederlandse taal zowel mondeling als op schrift
  • Is vier dagen on site in Amsterdam

Wensen:

  • Heeft kennis en werkervaring met Agile werken, technische realisatie (voorkeur devops) in ketens en implementatie.
  • Heeft minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een politiek bestuurlijke context en/of bij overheidsorganisaties in de afgelopen 7 jaar
  • Heeft minimaal 3 jaar ervaring met stakeholdermanagement binnen een complexe, politiek-bestuurlijke organisatie in de afgelopen 7 jaar
  • Is in staat om details van complexe vraagstukken te absorberen en te vertalen naar managementniveau en rapportages

Arbeidsvoorwaarden:

Interesse?

Stuur ons dan uiterlijk 31 januari 2025, voor 16.00 uur je recente CV + motivatie voor deze rol, samen met je beschikbaarheid/geplande vakanties en je all-in uurtarief excl. BTW.

Jouw weg naar succes?

In 7 stappen en enkele dagen

  • 1

    Vind jouw opdracht

  • 2

    Reageer: stuur ons je cv

  • 3

    Wij checken jouw profiel met de opdracht(gever)

  • 4

    Telefonisch kennismaken met een recruiter van Circle8

  • 5

    Is er een match? We stellen je voor

  • 6

    Intakegesprek bij de opdrachtgever

  • 7

    Contract en let's go!